Kursus med fokus på indre ro og balance, mindfuldness. Intro kursus 2 gange fra kl. 15:45 – 17:45 Forårstilbud 750 kr.-

Datoer: Fredag den 1. marts kl. 15:45 – 17:45. Fredag den 8. marts 2019.
(Sæt tid af bagefter, så du ikke skal stresse rundt efter kurset. Lav noget der gør dig glad. Forkæl dig selv.)

Kursus i mindfuldness og ro i København.

Vi bliver max 4 – 8 personer pr. hold. antal gange m.m. afhænger af deltagernes behov. Kurset finder sted den 1. og den 8. marts 2019. Hvis der er stemning for det, bliver holdet forlænget.

NLP Personlig coach Mette Hansgaard – kunst og coaching

Kurset tager udgangspunkt i min indsigt i læring om positiv psykologi, og min uddannelse som NLP Personlig coach.  Derudover har jeg personlig erfaring med stress, som jeg har givet mig indsigt i håndtering af stress og uro, som gør at jeg gerne vil hjælpe andre videre.

Tilmeld dig nu, kurset med fokus i indre ro – intro kursus

Tilmeld dig direkte på mail til mig Kontakt: mettehansgaard@gmail.com
Læs mere om hvad livspersonlig coaching ellers kan gøre for dig coaching-kbh.dk
Vi skal være minimum tilmeldte 4 personer. Max 6 personer.

Som en bonus på mindfulnes forløbet vil du får et tilgodebevis på 1 times gratis coaching.
Kontakt Mette på mettehansgaard@gmail.com SMS 4268 0900 så ringer jeg tilbage. Husk at skriv om det er om ind ro eller personlig udvikling.

Du kan læse mere om personlig coaching i øvrigt på www.coaching-kbh.dk

Hvor holdes kurset: Kurset holdes i Rørholmsgade lige ved Botanisk have

Gå til forsiden mettehansgaard.dk

Kursus med fokus på indre ro og balance, mindfuldness. 2 gange. Introduktions kursus. Få mere ro.

Målet med dette kursus i indre ro med mindfuld tilgang er at give dig ro. Kurset er langsomt at give dig mulighed for at få stille indsigt, accept og ro. Målet er gradvist at komme tættere på den indre ro, der kan være svær at få kontakt med i en stresset hverdag. På kurset fokuserer vi igennem farver, akvarel og via en guidet meditations rejse Mette sender dig på med lukkede øjne til vejen for at finde mere ro. Dette kursus har fokus på dig, der har brug for at få ro på. Som din NLP coach vil jeg guide dig igennem dette rolige forløb.

Hvilke forudsætninger kræver kurset?

Kurset henvender sig til dig, der har brug for at slappe af og føle ro. Til dig der har brug for at blive mere robust efter stress. Til dig der har tankemylder og følelsen af uro. Til dig der ikke kan stoppe op, og altid overarbejder, fordi du mangler et stå sted med ro.

Der er ingen forventninger til dig og dine evner på dette kursus. Du kan komme, som du har lyst til at bruge kurset, men tilmelding og betaling er bindende, da det kræver forberedelse fra min side. Kurset kan give dig stille indsigter, som kan give dig ro og forståelse for dig selv.

Kursus indhold – indre ro med guidede meditation, kreativitet og mindfuld tilgang.

Da jeg bruger afslappende lyde fra naturen jeg har optaget eller blid musik er det er en forudsætning for din deltagelse, at jeg kan spille noget roligt lyd/musik i forløbet. Vi vil arbejde blidt hen imod at kunne være til stede i os selv uden pres fra omgivelser. Der vil også blive brugt kunstneriske redskaber som akvarelfarver eller tudser. Tag derfor din kreativitet med i bevidstheden. Kreativitet behøver ikke handle om, at være god til at tegne og male.

Materialer til kurset

Vi vil arbejde med farver på papir. Kurset kræver ingen tegne kundskaber eller andre forudsætninger. Medbring gode tudser. Andre materialer udlånes på kurset, så du ikke skal tænke på det.

Mettes erfaringer

Jeg bruger min livserfaring kombineret med min uddannelse som personlig coach til at skabe mine kurser. Vejen til at skabe dette kursus er en konsekvens af, jeg selv har oplevet stress og uro. Jeg har personligt oplevet stress på hukommelse. Derudover ved jeg at mindre traumer, kan virke forstyrrende i hverdagen og give uro, hvor den ikke hører hjemme. Uro efter negative påvirkninger, fyringer, stress og uro kender jeg også til. Det er en naturlig reaktion. Du vil komme fri af den følelse, hvis du retter din opmærksomhed mod at skabe bedre balance i dit liv. Min erfaring er, det er kun dig, der kan beslutte at tage ansvar for, at du får det bedre. Det starter med at finde din indre kerne. Den du gerne vil være.

Mindfuldness mod stress og uro – hvad kan kurset give dig, der har travlt?

Kursus i mindfuldness og indre balance modvirker uro. Giv dit liv ro, og få energi.
Vi fokuserer bl.a. på rolige lyde/ musik og blide langsomme øvelser og vejrtrækning. Vi bruger også vores kreativitet.

Kursets formål er at hjælpe dig med skabe ro i dig. Kurset vil give dig indsigt til at arbejde med at give slip på uro, stress eller måske ønsker du at træde forsigtigt ud af angst. Kurset giver også mulighed for at tale med andre, der har tilsvarende ønske om mere balance. Fx hvis vi er konstant under press på vores arbejde.

Kan jeg deltage, hvis jeg føler mig stresset i min hverdag?

Kurset er især velegnet og målrettet personer med stress. Kurset kan være en usynlig nøgle til at komme i kontakt med at afdække stressfaktorer, du ikke kan få øje på. Hvis vi oplever stress aktiveres nervesystemet på en uhensigtsmæssig måde. Som stresset kan du opleve problemer med hjertebanken, press i kroppen, følelsesløshed eller hukommelsestab. For at aflaste stress må vi holde op med at gøre det, der bringer os i ubalance. Enten ved at finde mere overskud eller ved at ændre på de forhold, der ikke fungere for os, og som vi har indflydelse på. Dette kursus er et intro forløb i indre ro og det er det, vi vil arbejde os hen imod, at du vil få på kurset.

Stress og uro.

Stress kan desværre udløse angst lignende tilstande, der gør os mere urolige, end vi naturligt bør være. Desværre når vi ofte ikke at reagere, inden det er for sent. Når vi først er blevet udfordret med stress, så er det meget vigtigt at tage en dag af gangen. Derfor er dette kursus ikke noget “kvik fix” mod stress, men et kursus i at give dig ro.

Kan jeg deltage, hvis jeg har en periode med mild social fobi/ angst?

Du må gerne deltage, hvis du vil være med til at arbejde med at give slip på din angst for grupper. Måske har du brug for at øve dig i at komme ud og være til stede med andre, som en øvelse mod at være sammen med andre (social fobi/angst).  Nogen gange kan vi også have indre modstand, hvis vi skal i gang igen efter en periode med overbelastning. Så kan vi blive nervøse for at ryge i fælden igen.